пʼятницю, 27 квітня 2018 р.

Тато, мама, я - спортивна сімя


27 квітня – Всесвітній день охорони праці. В рамках відзначення цього дня в навчальному закладі були проведені заходи: нарада при директорові по питанню охорони  праці в НВК, година спілкування для учнів 5-9 класів, конкурс малюнків для учнів 1-4 класів «Охорона праці очима дітей».
         Заключили етапом Місячника фізкультури та спорту стали проведення спортивних змагань «Тато, мама, я – спортивна сім’я».
Першим кроком до змагань було проведено інструктаж з безпеки життєдіяльності з учасниками змагань та болільниками. У змаганні взяли участь 4 команди: сім’я Вострякових  - «Дівчата»,сім’я  Корзунів – «Дружба», сім’я Сагайдаків – «Козаки», сім’я Глінських – «Орли». Змагання пройшли в дружній обстановці. Та все ж дух суперництва був присутній під час всіх конкурсів. За кмітливість, спритність і спортивну підготовленість команда «Дівчата»   по праву отримала переможне I місце. Всі спортсмени отримали не лише нагороди, але й незабутні враження, корисний досвід змагання.
Попереду святкові вихідні. Всі учні школи будуть відпочивати 4 дні. Тому для них класні керівники провели повторний інструктаж по техніці безпеки під час травневих вихідних.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Протокол № 7 засідання педагогічної ради Гориславської гімназії Присутні: 14                                                        ...