неділю, 11 квітня 2021 р.

День здоров'я

 Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Саме тому з раннього дитинства треба формувати навички щодо ведення здорового способу життя. З цією метою 7 квітня в Гориславському НВК відзначали Всесвітній день здоров’я.

Цього дня для учнів були проведені такі заходи: урок-подорож «Стежинами по країні здоров’я», година спілкування «В країні здоров’я», бесіда «Твоє здоров’я», година спілкування «Здоров’я – запорука щастя», тренінг «Здоров’я – джерело життя», година спілкування «Хочеш бути здоровим? Будь ним!», урок-квест «Здоровим будь». Головна мета всіх заходів – виховання у дітей турботливого ставлення до особистого здоров’я.

Кожен клас разом із своїм класним керівником виготовив «Квітку здоров’я», на якій написали основні правила здорового способу життя.













Немає коментарів:

Дописати коментар

  Протокол № 7 засідання педагогічної ради Гориславської гімназії Присутні: 14                                                        ...